Wywiady

Wywiad z Arturem Sokólskim, Key Account Manager AC MARCA

Poniedziałek, 16 października 2017 HURT & DETAL Nr 10/140. Październik 2017
Artur Sokólski, Key Account Manager AC MARCA w rozmowie z Moniką Górką.
Oferta produktów marki Sanytol, idealnie wpisuje się w obecne trendy zdrowego stylu życia. Czy skuteczne czyszczenie i dezynfekcja są możliwe bez chloru?

 Produkty Sanytol nie tylko skutecznie czyszczą, ale także dezynfekują, zabijając 99,9% bakterii, wirusów i grzybów, a jednocześnie nie zawierają chloru. Skuteczność działania, to absolutnie podstawowa cecha naszych produktów, która dzięki nowatorskiej formulacji jest realizowana na bardzo wysokim poziomie. Dezynfekcja to atrybut, który łączy wszystkie produkty z gamy Sanytol, a brak chloru stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla domowników. Sanytol, to wyższy poziom czyszczenia – nie sprowadza się tylko do usuwania powierzchownego, widzialnego brudu – działa znacznie głębiej, bo dociera do stref niewidocznych dla oka ludzkiego. Skuteczność produktów w zakresie likwidacji wirusów, bakterii i grzybów potwierdziliśmy certyfikatami europejskimi oraz stosownymi pozwoleniami w polskim Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Ale Sanytol to nie tylko środki czyszczące?

Należy dodatkowo podkreślić, że potrójne działanie dezynfekujące, bez chloru to domena absolutnie wszystkich produktów w tej gamie. Sanytol, oprócz wspomnianych środków czyszczących, to również produkty znane w Europie, w tak kluczowych kategoriach jak pranie, odświeżanie czy higiena osobista. Dzięki kompletnej gamie produktów Sanytol, polski konsument ma możliwość stosowania skutecznych i bezpiecznych środków w całym swoim domu, na wszystkich powierzchniach. Kolejna wyjątkowa cecha produktów Sanytol to przyjemny zapach. Łagodna i przyjemna woń eukaliptusa czy cytrusów dla środków czyszczących, zielona herbata w przypadku żeli dezynfekujących do rąk czy bardzo subtelny zapach białych kwiatów w przypadku dezynfekującego dodatku do prania.

Co nowego pojawi się w portfolio marki Sanytol?

Portfolio Grupy AC MARCA jest bardzo szerokie. W Polsce skupiamy się na wiodącym, najbardziej nowatorskim i jednocześnie stanowiącym ogromny potencjał brandzie jakim jest Sanytol. Gama Sanytol będzie sukcesywnie rozszerzać się o nowe produkty, zapachy, warianty, gramatury. Przy tej okazji chciałbym pochwalić się naszym najnowszym produktem z gamy, który otwiera dla konsumentów nową jakość w kategorii pranie – Sanytol dezynfekujący dodatek do prania. Do tej pory pranie ręczników czy pościeli kojarzone było z koniecznością zastosowania wysokiej temperatury. Pranie w niskich temperaturach nie eliminuje wszystkich zarazków, a wiele delikatnych tkanin wymaga również stosowania niskich temperatur. Sanytol dodatek do prania dezynfekuje w niskiej temperaturze, bo jest skuteczny już w 20 °C i przeznaczony jest do wszystkich rodzajów tkanin białych i kolorowych. Idealny do ubranek dziecięcych, śliniaków i pluszaków, ubiorów i butów sportowych, ręczników, pościeli, prześcieradeł, bielizny oraz legowisk i tkanin mających kontakt ze zwierzętami.

Jak rozwija się dystrybucja na polskim rynku?

Rozwój dystrybucji naszych środków w Polsce nabiera tempa. W rok od rozpoczęcia działalności osiągnęliśmy wiele: hipermarkety sieci międzynarodowych, sieci ogólnopolskie, sieci lokalne, drogerie czy sieci zoologiczne. Przed nami nadal ogrom możliwości i wiele do zrobienia. Dostrzegamy bardzo duży potencjał sprzedaży tej kategorii produktów, a wielkość i wzrosty sprzedaży w wielu krajach Europy, tylko nas w tym utwierdzają. Oczywiście zbudowanie świadomości kategorii produktów Sanytol wymaga włączenia się w szereg aktywności promocyjnych i marketingowych. Wiosną tego roku wyemitowaliśmy pierwszą edycję kampanii TV marki Sanytol w Polsce. Od kilku miesięcy w różnych częściach Polski prowadzimy szeroko zakrojone projekty promocyjne z udziałem hostess. Mamy wspaniały odzew z rynku. Konsumenci szybko nabierają zaufania do naszych produktów i wracają po nie do punktów sprzedaży.

Dziękuję za rozmowę.


tagi: Artur Sokólski, AC MARCA,