Z rynku FMCG

Zestawy Sushi4You trafiły do sklepów Netto

Czwartek, 12 października 2017
Z ponad 360 sklepami i trzema magazynami dystrybucyjnymi, duńska sieć Netto plasuje się na trzecim miejscu na polskim rynku dyskontów. Do asortymentu, składającego się w 95 proc. z naszych rodzimych produktów, właśnie dołączyły zestawy Sushi4You produkowane przez Sushi Factory.
Sushi Factory to polska firma oferująca dania gotowe sushi, a także specjały typu onigiri oraz wrapy. Choć rozpoczęła działalność zaledwie 2 lata temu, już teraz produkuje kilkadziesiąt różnych zestawów, sprzedając je zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

- Popularność Sushi4You wynika z bardzo dobrej jakości oferowanych zestawów. Zapewniamy ją, współpracując wyłącznie z certyfikowanymi dostawcami surowców oraz wykorzystując nowatorskie procesy technologiczne, pozwalające uzyskiwać dania o długim terminie ważności bez uszczerbku na smaku – mówi Maciej Bernat, dyrektor handlowy Sushi Factory.

W wyniku nawiązanej współpracy w sieci sklepów Netto zakupić można duże, ponad 400 gramowe zestawy Sushi4You składające się z kilkunastu kawałków sushi (np. Sushi4You Midori). Ich wyróżnikiem jest nigiri z dużą krewetką 3L, a także california roll i futomaki w bardzo urozmaiconych wariantach – np. z łososiem wędzonym i marynowanym, paluszkiem rybnym czy pastą z łososia pieczonego. Hitem jest także california roll w posypce ze szczypioru oraz hosomaki z rzodkwią marynowaną, pochodzącą – podobnie jak pozostałe warzywa – z polskich, wolnych od GMO upraw.

Obecnie trwają rozmowy dotyczące rozszerzenia współpracy o nowe zestawy oferowane przez Sushi Factory.



tagi: Sushi4You , Netto ,