Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła we wrześniu o ok. 10,5 proc.
Piątek, 06 października 2017
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła we wrześniu 2017 roku o około 10,5 proc. rdr do 207 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1,84 mld zł i były wyższe rdr o 7,4 proc.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec–wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe 11 proc. rdr.
We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5 proc. w porównaniu do września 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wzrósł o około 5,6 proc. oraz za okres styczeń-wrzesień 2017 roku wzrósł o około 1,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w supermarketach, 0,4 tys. m kw. w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.