Kampanie i Promocje

Pełen natury – Bakalland promuje batony BA!

Czwartek, 21 września 2017
Bakalland – lider rynku bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz.

Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen natury” nawiązuje do składników, które znajdują się w produktach BA! oraz podkreśla, że batony zbożowe pozbawione są syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot reklamowy, przygotowany w formie poklatkowej animacji, który przybliża konsumentom udoskonalony skład produktów oraz korzyści płynące z sięgania po przekąskę w postaci batonów zbożowych Kampania prowadzona jest tv (billboardy sponsorskie), w Internecie, kinach Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość kampanii wsparta jest działaniami w social mediach, w tym również na platformie www.fithunter.pl

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada 38PR & Content Communication.

 

 

tagi: Bakalland , batony BA! , kampania ,