Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen natury” nawiązuje do składników, które znajdują się w produktach BA! oraz podkreśla, że batony zbożowe pozbawione są syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych.
Na potrzeby kampanii stworzony został spot reklamowy, przygotowany w formie poklatkowej animacji, który przybliża konsumentom udoskonalony skład produktów oraz korzyści płynące z sięgania po przekąskę w postaci batonów zbożowych Kampania prowadzona jest tv (billboardy sponsorskie), w Internecie, kinach Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość kampanii wsparta jest działaniami w social mediach, w tym również na platformie www.fithunter.pl
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada 38PR & Content Communication.
tagi: Bakalland , batony BA! , kampania ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...