Sasanka – nowy koncept Grupy Chorten dla małych sklepów
Wtorek, 19 września 2017
Grupa Chorten wprowadza nowy koncept partnerski dla mniejszych sklepów pod nazwą Sasanka. Współpracę w ramach tego formatu podjęli już pierwsi detaliści na terenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego, docelowo oferta ma dotyczyć całej Polski.
- Od kilku miesięcy przygotowujemy się do wdrożenia nowego konceptu dla niewielkich sklepów w mniejszych miejscowościach. W ostatnim czasie testowaliśmy ten model współpracy i spotkał się on z zainteresowaniem właścicieli punktów o profilu ogólnospożywczym - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Już ponad 30 sklepów zdecydowało się wejść pod logo Sasanki.
- Proponujemy nieco inne warunki współpracy, niż dotychczas praktykowane w ramach sklepów partnerskich Grupy Chorten, ponieważ mamy na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach. Choć i w przypadku tego nowego formatu korzystamy z efektu skali grupy zakupowej, więc możemy zaproponować partnerom Sasanki lepsze ceny na zamówienia. Chcemy wspólnie walczyć o przyszłość polskiego handlu tradycyjnego i dawać nadzieję detalistom, którym trudno utrzymać się na rynku zdominowanym przez zagraniczne sieci. Dajemy im wsparcie, by mogli swoim klientom zaproponować niższe ceny – podkreśla Sylwia Olechno.
Zaznacza, że właściciele sklepów, którzy będą chcieli działać pod logo Sasanki, korzystają z doświadczenia Grupy Chorten w negocjowaniu umów z producentami. Dla sklepów stworzono specjalną identyfikację wizualną z logo Sasanki.
- W ramach Sasanki współpracuje mi się rewelacyjnie, ponieważ odczuwam wymierne korzyści finansowe bez angażowania dodatkowej pracy i nakładów. Z mojego punktu widzenia te zyski są naprawdę duże, w skali dotychczasowych obrotów naszego sklepu. Współpraca jest też bardzo sprawna, nie jestem zobowiązany do spełnienia wielu wymogów, które stawiają inne sieci. A dodatkowo dzięki Grupie Chorten odezwało się do mnie kilka firm – dostawców, z którymi dotąd nie współpracowałem, co pozwoliło mi poszerzyć ofertę – mówi Grzegorz Kotuk, właściciel sklepu Biebrza z miejscowości Karpowicze w województwie podlaskim.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.