Konkursy i loterie

Jesienna kampania Śniadaniowej

Poniedziałek, 11 września 2017
8 września wystartował „Wielki konkurs!” Śniadaniowej (www.sniadaniowa.com.pl/konkurs) skierowany do konsumentów, który potrwa do 6 listopada br. Konkurs wsparty jest silną kampanią reklamową. Od 11 września startują emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Komunikacja o konkursie pojawi się również w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu czy Przyjaciółce i w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią działania digitalowe oraz materiały POS w wybranych sklepach stacjonarnych.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie jest podstawą każdego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na długi czas. Śniadania mogą być różne i może być ich wiele, ale Śniadaniowa jest tylko jedna!

Kreacją kampanii i organizacją konkursu zajęła się agencja Schulz brand friendly.
Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.



tagi: Bielmar , Śniadaniowa , kampania , konkurs ,