Kampanie i Promocje

Scottie z przyjaciółmi zdradzą sposoby na supermoc

Poniedziałek, 04 września 2017
4 września rusza nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, będzie piesek Scottie. Bardzo lubiany zarówno przez dzieci, jak i przez rodziców terier szkocki, obecny w logo Netto, tym razem zaprosi do wspólnej zabawy, która może przynieść najmłodszym same korzyści.
Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” to kontynuacja przygód sympatycznego teriera szkockiego o imieniu Scottie, który powraca z okazji 22. urodzin Netto Polska.
W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego “Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów.

W tegorocznej, urodzinowej odsłonie programu, Scottie wraca razem z paczką swoich najlepszych przyjaciół, którzy podpowiedzą rodzicom i dzieciom, co zrobić, aby zawsze być w dobrej formie. Te informacje najmłodsi znajdą w atrakcyjnym albumie pełnym gier, zabaw, wyzwań, porad i ciekawostek.

I tak, goryl Gaweł podpowie, jak od najmłodszych lat cieszyć się dobrą formą, pelikan Felicja zadba o poczucie rytmu, kangurzyca Kinga poćwiczy nad refleksem, a tygrys Tomasz nad wytrwałością. Z kolei orzeł Olek zadba o precyzję, a ośmiornica Oliwia o zwinność. Podczas licznych przygód dzieciom zawsze będzie towarzyszył sympatyczny, uśmiechnięty i pełen energii piesek Scottie.

- Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myślą o rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko fajną rozrywką, ale także okazją do nauki - mówi Anna Łukasik, kierownik Działu Marketingu Netto Polska. – Taki walor mają właśnie przygody Scottiego. To ciekawa i angażująca forma wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą uczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu, wypróbować wiele prostych, smacznych przepisów, a także – co bardzo ważne – zachęcić do aktywności fizycznej, zabaw z rówieśnikami na świeżym powietrzu.

Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart – będzie on dodawany w prezencie za każde wydane w Netto 30 złotych (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt). Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 unikalnych kart, w tym 12 specjalnych – srebrnych. Karty można wykorzystać do gier i zabaw, opisanych w albumie.

Program “Ze Scottiem do supermocy” potrwa od 4 września do 29 października 2017 roku lub do wyczepania zapasów kart i albumów. Saszetki z kartami i albumy dostępne są we wszystkich sklepach sieci Netto na terenie całej Polski. Albumy oraz karty zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 10 lat.

Więcej informacji o ofercie na:
•    Stronie www: netto.pl
•    Profilu na Facebooku: Netto Polska



tagi: Netto , program lojalnościowy ,