Z rynku FMCG

Princessa z nowym logo i w dwóch nowych smakach

Wtorek, 22 sierpnia 2017 HURT & DETAL Nr 08/138. Sierpień 2017
Sierpień dla marki Princessa to czas dużych zmian. Princessa nie tylko wprowadziła zmiany w szacie graficznej swoich opakowań, ale także oferuje do sprzedaży dwa nowe wafelki.
Odświeżone zostało logo marki, które zyskało bardziej nowoczesny charakter. Opakowania wafelków stały się bardziej czytelne przy zachowaniu ich charakterystycznych elementów: błękitnego koloru marki oraz apetycznych wizualizacji wariantów smakowych. Marka wprowadziła ponadto dwa nowe wafelki. Princessa Klasyczna to wafelek oblany pyszną ciemną czekoladą nawiązujący do tradycyjnych smaków słodyczy. Smak zyskującego obecnie coraz więcej sympatyków ciastka brownie można odnaleźć w wafelku Princessa Brownie.


tagi: Princessa , logo ,