Wiadomości

Trzy pytania do...

Poniedziałek, 21 sierpnia 2017 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 08/138. Sierpień 2017
Trzy pytania do Beaty Łosiak, PR Managera w Grupie Hortex kieruje Monika Kociubińska.
Na co zwracają uwagę uczniowie oraz ich rodzice przy wyborze produktów? Jak Hortex odpowiada na oczekiwania młodszych konsumentów i ich rodziców?

Nasi eksperci pracują nad recepturami nowych atrakcyjnych smaków, kierując się analizą rynku i badaniami preferencji najmłodszych klientów. Dzieci zwracają szczególną uwagę na zachęcającą wizualną formę opakowania, kolorową grafikę, rozpoznawalnego lubianego bohatera, np. Scooby Doo, lwa Leona. Lubią też wygodne formaty i nakrętki. Natomiast rodzice zwracają uwagę na markę będącą gwarancją jakości i skład produktów.

Młodzież chętnie sięga po soki/napoje dla dorosłych. Szczególną uwagę przykłada do smaku, lubi eksperymentować, chętnie sięga po nowości – zarówno po nowe smaki, jak i po nowe formy opakowań.

Jakie produkty na rok szkolny poleca Hortex?

Do sklepików szkolnych dla dzieci polecamy nowe soki marchwiowo-owocowe i koktajle owocowe Hortex Leon bez dodatku cukru w plastikowych butelkach oraz soki owocowe 100% Scooby Doo w wygodnych kartonikach z zakrętką, a także (szczególnie) dla młodzieży soki Hortex w wygodnych plastikowych butelkach 300 ml.

Sklepy poza szkołami oprócz powyższego asortymentu dobrze by uzupełniły swoją ofertę o produkty Hortex Leon w wygodnych kartonikach z zakrętką o pojemności 200 ml w 3 funkcjonalnych formułach: mocne kości, rozwój i odporność. Dzieci w wieku szkolnym chętnie sięgają po produkty z wygodną nakrętką typu sportcup – im proponujemy linię Leon Active z formułą „Aktywność” (magnez, witaminy B6 i B12 oraz foliany) oraz Leon Aqua.

Robiąc zakupy poza szkołą młodzież szczególnie chętnie sięga po napoje. Z naszej nowej oferty proponujemy Hortex Winogrona z nutą Czarnego bzu i Hortex Malina Limonka oraz linię Hortex Bubbles – linię napojów gazowanych opartych na smakach znanych z napojów orzeźwiających.

Czy w portfolio pojawią się nowości dedykowane na ten okres?

Ofertę znanych wśród dzieci i lubianych produktów Hortex Leon poszerzamy o nową linię pysznych soków i koktajli bez dodatku cukru o gęstej i aksamitnej konsystencji. Soki Hortex Leon to 100% marchewek i owoców, bez dodatku cukru dostępne są w 3 smakach: Jabłko, marchew, brzoskwinia, Jabłko, marchew, banan; Jabłko, marchew, malina. Natomiast koktajle bananowo-owocowe Hortex Leon to 100% owoców w 3 smakach, bez dodatku cukru: Jabłko, banan, kiwi; Jabłko, banan, mango; Jabłko, banan, truskawka.


tagi: Beata Łosiak , Grupa Hortex ,