Pod kapslami specjalnie oznaczonych promocyjnych opakowań Królewskiego Niefiltrowanego znajdują się unikalne kody. Żeby wziąć udział w promocji, należy rejestrować je na swoim koncie na stronie www.krolewskie.pl - zebranie odpowiedniej liczby kodów umożliwia odbiór wyjątkowych nagród, przywołujących klimat stolicy sprzed kilkudziesięciu lat.
By zdobyć wyjątkową koszulkę wystarczy zarejestrować 25 kodów. Nagrodą za 35 kodów jest gra planszowa „Kolejka”, w której uczestnicy mogą zapoznać się z codziennością lat 80. Konsumenci, którzy zbiorą 50 kodów będą mogli wraz z trójką swoich znajomych zmierzyć się z zagadkami warszawskiego Escape Roomu stylizowanego na czasy PRL.
– Królewskie Niefiltrowane inspiruje się smakiem, charakterem i tradycjami dawnej Warszawy. Nagrody w promocji „Zgarnij klawe fanty” przywołują ten klimat i pozwalają z przymrużeniem oka odkrywać uroki tamtych czasów – podkreśla Mariusz Brzeziński, Specjalista marki Królewskie w Grupie Żywiec.
Trwającą do 15 listopada promocję Królewskiego Niefiltrowanego wspierają działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży. Szczegóły promocji i pełny regulamin dostępny jest na stronie
www.krolewskie.pl. Na pytania konsumentów odpowiada też uruchomiona na czas promocji infolinia pod numerem 22 100 48 08, czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.
Kreację promocji „Zgarniaj klawe fanty” przygotowały agencje JUST i TWIN.digital collective. Zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS PR.