Makarun wybrał lokalizacje i szuka franczyzobiorców
Czwartek, 10 sierpnia 2017
Jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie biznesu gastronomicznego jest lokalizacja. Twórcy polskiej sieci spaghetterii Makarun, planując dalszy rozwój swojej marki, w pierwszej kolejności starannie wyselekcjonowali więc lokale, które zdaniem ekspertów sprawdzą się w tym wypadku najlepiej. Teraz zaś poszukują partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje właśnie w tych miejscach.
Najwyższej jakości produkty, precyzyjnie skomponowane, trakcyjne menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, atrakcyjne ceny i odpowiednia obsługa – to bez wątpienia elementy, bez których trudno wyobrazić sobie z powodzeniem funkcjonujący biznes gastronomiczny.
Do listy tej należy jednak dodać jeszcze przynajmniej jeden punkt, czyli lokalizację. To ona może bowiem w ostatecznym rozrachunku zadecydować o sukcesie bądź porażce danej restauracji.
- Mając to na względzie postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów i ułatwić im start w często nowym dla nich biznesie – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.
I dodaje: Nasi eksperci w ciągu ostatnich kilku miesięcy prześledzili, więc niemal cały kraj poszukując lokali, które w ich ocenie sprawdzą się w tym wypadku najlepiej.
Ta pogłębiona analiza dokonana została w oparciu o ponad 5-cio letnie doświadczenie w branży gastronomicznej przedstawicieli sieci. Efektem tego jest zaś 14 nieprzypadkowo wybranych, atrakcyjnych lokalizacji w 7 różnych miastach w całym kraju.
- Wciąż dostępne lokale czekają obecnie na franczyzobiorców z Warszawy, Krakowa, Zakopanego, Gdańska, Lublina, Białegostoku i Wrocławia – dodaje Marcin Szworak.
Ta propozycja pierwszej, polskiej sieci franczyzowej spaghetterii skierowana jest zarówno do osób, które już od jakiegoś czasu myślą o otwarciu własnej restauracji, ale do tej pory wstrzymywały się ze względu na trudność w wyborze odpowiedniego miejsca, jak i do przedsiębiorców, dla których nowy punkt franczyzowy stanowić będzie sposób na inwestycję kapitału.
Wstępne porozumienia z właścicielami lokali zostały już zawarte, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by nowe restauracje pod szyldem Makarun otwarte zostały nawet w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.