Wiadomości

Wzrost sprzedaży w sieci Stokrotka

Piątek, 04 sierpnia 2017
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w lipcu 2017 roku o około 8,3 proc. rdr do 211 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1,42 mld zł i były wyższe rdr o 6 proc.
W lipcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,7 proc. rdr., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń–lipiec 2017 roku wzrósł o około 0,4 proc. rdr.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2017 roku wzrosła o około 10,4 proc. w porównaniu do lipca 2015 roku, a wzrost LFL za okres styczeń-lipiec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 6,9 proc.

W lipcu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket oraz 2 sklepy franczyzowe.

Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,5 tys. m kw. w supermarketach oraz 0,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389, natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2017 roku wyniosła 178,1 tys. m kw.



źródło: bankier.pl


tagi: Stokrotka , Emperia Holding , wyniki finansowe ,