Wywiady

Trzy pytania do...

Wtorek, 25 lipca 2017 HURT & DETAL Nr 07/137. Lipiec 2017
Trzy pytania do Macieja Dymalskiego, Kierownika Marketingu Van Pur kieruje Monika Górka.
Czy trend na lekkie piwa przyjął się w naszym kraju?
Można śmiało stwierdzić, że lekkie piwa zostały pozytywnie odebrane przez polskie społeczeństwo. Cieszą się one ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów, w szczególności  w okresie letnim. Coraz cieplejsze dni sprawiają, że ludzie decydują się na zakup piwa w jego lżejszej, orzeźwiającej wersji. Pozwala ugasić pragnienie, zachowując smak piwa. Dlatego właśnie jeśli chcemy zapewnić wysokie zyski w sklepie i zadowolenie klientów, nie możemy pominąć Łomży Radler w swojej ofercie.

 
Nowości w ofercie Van Pur na obecny sezon – jak przyjęli je konsumenci?
W obecnym sezonie Van Pur może pochwalić się wprowadzeniem na rynek kilku produktów w nowej, ulepszonej wersji. Zmieniając Łomżę, zaczęliśmy od poznania konsumentów, w tym ich potrzeb i oczekiwań. Pozwoliło to nadać naszym produktom unikatowy charakter. Piwa Łomża Jasne, Łomża Radler i Łomża Niepasteryzowane zaczynają pojawiać się w sklepach w odświeżonej szacie graficznej. Nie tylko zmieniliśmy wygląd butelki i opakowania, ale także opracowaliśmy nową kampanię wizerunkową i strategię komunikacyjną. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Już od pojawienia się w sklepach pierwszych butelek dostaliśmy pozytywne informacje zwrotne. Konsumenci przede wszystkim cenią sobie nową butelkę za przejrzystość, prostotę i estetykę. Nadal chętnie sięgają po Łomżę, co stanowi najlepszy dowód na to, że przyjmują i akceptują zmiany, nowości i kierunek w jakim zmierza marka. Po tak pozytywnym odbiorze, jesteśmy pewni, że był to dobry krok, który pozwoli na rozwój marki, a także uczyni Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce. 
 
Piwny hit tego lata, którego nie może zabraknąć w żadnym sklepie to…
Van Pur to firma, która przede wszystkim skupia się na swoich konsumentach. To właśnie dla nich dbamy o najwyższą jakość produktów i wyszukane walory smakowe. W okresie letnim gusta konsumentów zmieniają się, dlatego sięgają oni po lżejsze, smakowe piwa. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom – oferujemy piwo, które idealnie ugasi pragnienie, nawet w najbardziej upalne dni. Łomża Radler to wyjątkowe połączenie piwa i lemoniady, stanowiące nieodłączny element lata. Idealnie sprawdza się na spotkanie ze znajomymi czy rodzinne grillowanie. Niepodważalnie, Łomża Radler to piwny hit tego lata, którego nie może zabraknąć w żadnym sklepie.
 
Dziękuję za rozmowę 

tagi: trzy , pytania , do , Maciej , Dymalski , Van Pur , Kierownik , Marketingu , Monika , Górka , Łomża ,