Kampanie i Promocje

Przygoda ze smakiem w SUBWAY®

Czwartek, 13 lipca 2017
Startuje kampania marketingowa suba Tuńczyk Jalapeno. To niezwykłe połączenie smaków jest promowane m.in. za pomocą animowanego spotu. Działania marketingowe są prowadzone głównie w kanałach digitalowych i restauracjach SUBWAY®.
Sandwicz Tuńczyk Jalapeno to nietypowe połączenia łagodnego smaku ryby i ostrej papryczki. To ciekawy wybór dla fanów nieoczywistych rozwiązań w kuchni i wszystkich tych, którzy nie boją się nowych wyzwań dla podniebienia.

Kampania marketingowa tego suba obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS. W jej ramach powstał również 30-sekundowy animowany spot reklamowy. Można go obejrzeć w serwisie YouTube.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności sandwicza Tuńczyk Jalapeno jako nietypowego i atrakcyjnego połączenia smaków. Nawiązuje ona klimatem do morskiej przygody. Porównuje spróbowanie sandwicza do zdobycia ukrytego na dnie morza skarbu.

Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Czekają na nich konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu  SUBWAY® Polska, w których mogą zdobywać vouchery na różne pozycje z menu restauracji.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.



tagi: SUBWAY , kampania marketingowa ,