Z rynku FMCG

Sieć Netto głównym sponsorem najpiękniejszego święta żaglowców w Europie

Czwartek, 13 lipca 2017
Od 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żeglarską stolicą Europy. The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. Wyjątkowe święto wspiera w tym roku sieć sklepów Netto, która została głównym sponsorem portowym wydarzenia.
The Tall Ships Races to cztery niezwykle ważne dni w kalendarzu każdego fana morskiej żeglugi i widowiskowych wydarzeń. Przez kilka miesięcy największe statki z całego świata zmagają się na otwartych wodach Bałtyku. Finałem tych zmagań jest port w Szczecinie i udział w wielkim święcie żeglarzy. Szczecin już po raz trzeci został gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia i w tym czasie będzie tętnił niezapomnianą żeglarską atmosferą.

Na wszystkich uczestników zabawy czekają dodatkowe atrakcje przygotowane przez organizatorów, m.in. koncert najpopularniejszego na świecie śpiewaka operowego, Andrei Bocellego, który odbędzie się 5 sierpnia o godz. 20. Goście The Tall Ships Races będą mogli również uczestniczyć w koncercie The Voice of Poland. Na terenie imprezy, tuż nad Odrą, powstanie Wielki Jarmark pod Żaglami ze stoiskami gastronomicznymi i pamiątkami, wesołe miasteczko, wielka scena i strefy tematyczne – z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie i dla swojej rodziny.

Netto, jako główny sponsor portowy, również przygotowało wiele atrakcji, a wśród nich między innymi: Netto TV, czyli relacje z wydarzeń na żywo, emitowane w specjalnej strefie dla gości. Na dużym ekranie będą oni mogli śledzić to, co dzieje się podczas The Tall Ships Races na rozległych terenach nad Odrą. Z kolei w strefie dziecięcej każdy z małych gości, dzięki specjalnym okularom VR, wyruszy w wirtualną podróż.

Netto otworzy także sklep sezonowy, w którym będzie można zaopatrzyć się w wodę, napoje, przekąski, kanapki, owoce czy też produkty z kategorii zdrowej żywności. Poszukujący spokoju i wytchnienia znajdą go w strefie relaksu Netto - plaża z leżakami zapewni chwilę odpoczynku od zgiełku imprez. Wydarzenie promowane jest na Facebooku, Instagramie, portalach internetowych, prasie lokalnej i ogólnopolskiej, ulotkach, plakatach, bilbordach, materiałach marketingowych we wszystkich sklepach Netto oraz we wszystkich rozgłośniach radiowych.

Szczecin jest miastem wyjątkowym dla Netto – to właśnie tutaj 22 lata temu został otwarty pierwszy sklep w żółto-czarnych barwach, do dzisiaj w podszczecińskim Motańcu mieści się centrala firmy, a sieć sklepów obecna jest także w trzech innych krajach bałtyckich: macierzystej Danii, Niemczech oraz Szwecji.

Finał Regat The Tall Ships Races w Szczecinie objął honorowym patronatem prezydent Rzeczypospolitej Polskiej.


The Tall Ships Races w liczbach:
  • 4 dni imprezy
  • 100 zapierających dech w piersiach żaglowców
  • 3 000 żeglarzy z różnych stron świata
  • 2 500 000 mieszkańców i gości uczestniczących w imprezach
Więcej informacji o The Tall Ships Races na:



tagi: Netto, sieć, żaglowiec, The Tall Ships Races,