Z rynku FMCG

Autentycznie NAJ!

Piątek, 16 czerwca 2017 HURT & DETAL Nr 06/136. Czerwiec 2017
W tym sezonie Oranżada Hellena przygotowała dla swoich miłośników wiele atrakcji. Na rynku debiutuje żółta Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce 250 ml, butelce PET 400 ml i szklanej butelce z kapslem twist-off 275 ml. Oprócz tego, 1 maja ruszył ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą”, w którym do wygrania są cenne nagrody, m.in. wakacje dla dwóch osób o wartości 8 tys. złotych.
15 maja wystartowała nowa kampania spotowa, której bohaterem jest Kuba Wojewódzki, a głosu użyczyli: Krystyna Czubówna i Tomasz Zimoch. 3 rotujące spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych do końca lipca. Działania marketingowe prowadzone są w ramach szerokiej platformy komunikacyjnej – Autentycznie NAJ! – która jest naturalnym rozwinięciem pozycjonowania marki, promującego unikalność produktu, jego polskie pochodzenie, nowoczesność i patriotyzm konsumencki.


tagi: Oranżada Hellena , ogólnopolski konkurs konsumencki ,