Rozmowy niefiltrowane

Odrobina uprzejmości

Środa, 14 czerwca 2017 HURT & DETAL Nr 06/136. Czerwiec 2017
W sklepie pracuję już blisko 30 lat. Przez ten czas spotkało mnie wiele zabawnych, a także niemiłych sytuacji. Najgorsza jest arogancja ze strony niektórych klientów. W bardzo nieprzyjemny sposób próbują przekonać sprzedawcę, że jest gorszy od nich. Z czasem niektórych można do siebie przekonać, poprzez to, że będziemy mili. Mówienie „dzień dobry” czy „dziękuję” bardzo pomaga. Chociaż z przykrością muszę przyznać, że coraz częściej się zdarza, że nawet dzieci przychodzące do sklepu nie mają w sobie nawyku przywitania się czy pożegnania. W dużej mierze takie zachowanie wynika z wychowania, dziecko obserwuje rodziców i naśladuje ich zachowania.
Anna Jóźwiak
Ekspedientka w sklepie w Toruniu


tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,