Projekt jest kontynuacją kampanii, którą marka Palma rozpoczęła w marcu.
Marka zaprosiła do udziału w projekcie najpopularniejsze blogerki parentingowe; Makóweczki.pl, Bakusiowo.pl, CałaReszta.pl, Tekstualna.pl, MamaTrójki.pl oraz Mumandthecity.pl.
Wpisy, k†óre pojawiły się na blogach nawiązują do eksperymentu społecznego
https://www.youtube.com/watch?v=uPBcC8KMIm4&feature=youtu.be który uświadamia, że to co myślą o sobie kobiety nie zawsze idzie w parze z oceną ich bliskich. To pierwszy z elementów projektu z Influencerami, który zaplanowany został na 6 miesięcy (od maja do października).
Video-online stworzone zostało w formie eksperymentu społecznego, jako efekt badań marketingowych i wywiadów konsumenckich.
Zapytaliśmy kobiety, co wg. nich robią one w domu. Tak jak wynikało to z przeprowadzonych wcześniej badań, swoją rolę widzą one głównie w prozaicznych, domowych czynnościach. Jednak gdy zapytaliśmy o to samo ich bliskich okazało się, że upatrują oni ich roli w zupełnie innym miejscu - mówi Kinga Ryżycka, category manager z firmy Bielmar.
Poprzez tą konfrontację punktów widzenia kobiety i jej bliskich udało nam się pokazać rolę sprawczą kobiet i to, że robią na codzień coś ważniejszego, niż im się wydaje - dodaje.
Za stworzenie platformy komunikacji, strategię i egzekucję odpowiada kolektyw 19°Południk. Za działania w obszarze PR i Influencerów agencja Zaza Media. Film został wyprodukowany przez Papaya Films.