Z rynku FMCG

Wsparcie nowych smaków Almette - start!

Poniedziałek, 15 maja 2017
Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa NOWE, PYSZNE smaki. Po raz pierwszy w komunikacji firma Hochland tak szeroko wykorzystuje wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gaboriaud (znany szef kuchni i autor programów kulinarnych).

David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.

Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi pyszne kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.

W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące producent zaprasza do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.

Akcja degustacyjna startuje 13 maja w Poznaniu (Galeria Handlowa Avenida, dawne City Center, obok Dworca Głównego).

Harmonogram akcji w galeriach handlowych poniżej oraz na naszej stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/

Przechwytywanie.JPG


tagi: Hochland Polska , Almette , David Gaboriaud ,