Z rynku FMCG

Nagroda Kamrata dla Hochland Polska!

Czwartek, 27 kwietnia 2017
Firma Hochland Polska otrzymała nagrodę Kamrat Ślōnskij Gŏdki, za działania na rzecz kultywowania i upowszechniania śląskiej mowy i kultury w ramach prowadzonych kampanii marketingowych. Uroczyste wręczenie statuetki Kamrata nastąpi podczas Gali podsumowującej piątą już edycję Akcji „Gŏdōmy po ślōnsku”.
W ramach nagrodzonej akcji „Język śląski czuje różnicę” reklamy wsparte swojsko brzmiącymi hasłami promują wśród Ślązaków pyszne sery topione Hochland. Kluczowy wkład w postaci sloganów reklamowych wniosło Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana. Akcja swoim zasięgiem obejmuje Outdoor, POS-y, internet, handel tradycyjny i nowoczesny, a także gazetki promocyjne oraz aktywności PR.

Kampania reklamowa firmy Hochland Polska pod hasłem „Język śląski czuje różnicę” wystartowała w listopadzie ubiegłego roku. Akcja swoim zasięgiem objęła teren całego Górnego Śląska. Uzyskana nagroda to potwierdzenie, że obraliśmy dobrą drogę, nie tylko z czysto biznesowego punktu widzenia. Przed nami kolejna odsłona projektu Śląsk, zaplanowana na czerwiec. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



tagi: Hochland Polska , nagroda Kamrata ,