Marka Grześki startuje z aktywnościami reklamowymi pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”. W najnowszej kampanii promuje kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i swoją najnowszą propozycję - Grześki Gofree, które są jedynymi wafelkami na rynku o lekkiej strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Działania ukazują Grześki jako nowoczesną markę, dzięki której można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko oraz poczuć radość i beztroskę każdego dnia.
Aktywności obejmą telewizję, Internet, reklamę outdoorową, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz działania w placówkach handlowych. Spot reklamowy będzie wyświetlany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN, a także kanałach tematycznych. Ponadto zaplanowano sponsoring wybranych programów TV. W Internecie prowadzone będą aktywności w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Reklama będzie emitowana również na urządzeniach mobilnych. Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmie tablice OOH (frontlight 12x4 i 12x3) w ośmiu głównych miastach w Polsce. Akcja uzyska wsparcie w punktach sprzedaży (standy, gazetki handlowe, końcówki regałów, ekspozycje w strefie kas). Działania potrwają do końca czerwca br.
www.grzeski.pl Link do spotu:
https://youtu.be/0GK7nhV4sNk Producentem spotu jest wytwórnia Opus Film. Strategię i kreację przygotowała agencja Just. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Za kreacje w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Kampania będzie trwała od 1 maja do 30 czerwca br.