Główną osią kampanii jest wyświetlany w Internecie film reklamowy przybliżający pewne typowe relacje rodzinne Polaków, jak i nasze oczekiwania względem tradycyjnych świątecznych potraw.
Film można zobaczyć na stronie
www.polskasmakujekazdegodnia.pl a także na profilu kampanii w serwisie youtube.
Na potrzeby kampanii przeprowadzone zostało również badanie o tym, czego Polakom, którzy mieszkają na co dzień za granicą brakuje w kuchni najbardziej, za czym tęsknią (oczywiście w kontekście kuchni polskiej). Ponadto, zaplanowała została szeroka promocja w Internecie, współpraca z blogerami, liderami opinii, a także działania skierowane do mediów tradycyjnych.
Projekt „Polska smakuje każdego dnia” to nie tylko innowacje, nowe marketingowe spojrzenie, nowe metody komunikacji w branży rolno-spożywczej, ale także chęć działania razem, pod jednym szyldem. Kampania to wspólne przedsięwzięcie wszystkich dziewięciu Funduszy Promocji. Organizatorem kampanii jest konsorcjum pod przewodnictwem Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, w skład którego wchodzi również Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej.
Kampania została objęta Patronatem Prezesa Agencji Rynku Rolnego.
źródło: arr.gov.pl