Kategorie produktów

Wiosenna kampania promocyjna Bielendy

Poniedziałek, 03 kwietnia 2017 HURT & DETAL Nr 03/133. Marzec 2017
Tej wiosny marka Bielenda będzie mocniej promować m.in. premierową linię odmładzającą Neuro Glicol + Vit. C.
Komunikacja prowadzona będzie w prasie, telewizji oraz w internecie i potrwa do końca czerwca. Aktywnościom reklamowym towarzyszyć będą działania public relations. Kampania w magazynach kobiecych i lifestyle’owych wspierać będzie kosmetyki z linii Neuro – najnowszą serię anti-agingową marki Bielenda, opartą na połączeniu odmładzającego neuropeptydu z najskuteczniejszymi składnikami pielęgnacyjnymi. Działania w telewizji obejmą sponsoring programów telewizyjnych, w tym m.in. dwie największe wiosenne premiery stacji TVN – serial „Belle Epoque” oraz teleturniej „Milionerzy”. Natomiast współpraca z TVP1 zapewni marce czteromiesięczny sponsoring show „Jaka to melodia?”.


tagi: Bielenda , wiosenna kampania promocyjna , kosmetyki ,