Nowości

Nowa limitowana edycja kiełbas w słoju od Spichlerza Rusieckiego

Czwartek, 30 marca 2017
Spichlerz Rusiecki – lider kategorii konserw mięsnych w słojach – wprowadził do swojego portfolio limitowaną edycję kiełbas. Produkty dostępne są w gramaturze 280g. w sprzedaży hurtowej i detalicznej.
Wśród nowości konsumenci mogą znaleźć trzy propozycje – kiełbasę słoikową o charakterystycznym domowym smaku, białą kiełbasę o tradycyjnym polskim smaku z silną nutą majeranku i czosnku oraz niskokaloryczną kiełbasę drobiową o wysokiej zawartości mięsa i białka.

– Jednym z najważniejszych zadań lidera rynkowego jest kreowanie nowości, dlatego rozwijamy markę i rozszerzamy portfolio. Już teraz udział Spichlerza Rusieckiego w kategorii konserw mięsnych to 23 proc, a perspektywy są obiecujące. Zainwestowaliśmy w kiełbasy, ponieważ jest to dynamicznie rosnąca podkategoria, dobrze postrzegana przez konsumentów ze względu na wysoką zawartość mięsa i tradycyjny polski smak – mówi Piotr Pękala, kierownik kategorii w Pamapol.

Nowe produkty charakteryzują się też unikalnym składem – posiadają wysoką zawartość mięsa i nie zawierają fosforanów oraz glutaminianu sodu.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych i konserw mięsnych.



tagi: Grupa Pamapol , Spichlerz Rusiecki , konserwy mięsne , kiełbasa w słoju ,