Nowości

Unilever wprowadza do Polski lody Ben & Jerry’s

Piątek, 17 marca 2017
Unilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne będą w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach. Oficjalny launch produktów nastąpi jeszcze w marcu.
Ben & Jerry’s to marka stworzona w 1978 roku przez dwójkę przyjaciół: Bena Cohena i Jerry’ego Greenfielda. Dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie, charakteryzuje się nie tylko bogatymi dodatkami, jak przykładowo wielkie kawałki ciasteczek, czekoladki czy gęste sosy, ale także wyjątkową starannością w doborze składników pod kątem jakości oraz misją w zakresie odpowiedzialności społecznej. Strategia marki opiera się na promocji wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem i Sprawiedliwym Handlem, wyrażonych w podejściu do pozyskiwania surowców oraz wpływu na środowisko.

W Polsce lody Ben & Jerry’s zaczęły pojawiać się w sklepowych zamrażarkach na początku lutego, jednak oficjalne wprowadzenie marki na rynek nastąpi jeszcze w marcu. Lody dostępne będą w sześciu  wariantach smakowych, w dwóch wersjach kubków: o gramaturze 0,5 l oraz 100 ml. Marka jest wprowadzana powoli, selektywnie, w pierwszym roku do ok.

2 tys. punktów sprzedaży. Dystrybucja produktów, jak i towarzyszące jej akcje promocyjne, planowane są na razie w dużych polskich miastach, tam gdzie mieszkają klienci, którzy mogą markę polubić i docenić.

„Wprowadzenie do Polski tej lubianej i cenionej na całym świecie marki lodów jest odpowiedzią na potrzeby Polaków, którzy coraz chętniej spożywają lody z segmentu premium, oraz kupują produkty, które w swojej misji nawiązują do ważnych aspektów społecznych czy środowiskowych – a właśnie takim produktem są lody Ben & Jerry’s” – zapewnia Oscar Krysik, Brand Manager Ben & Jerry’s.

Kampania launchowa marki Ben & Jerry’s będzie przeprowadzona wspólnie z partnerem – Fundacją „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” – Fairtrade Polska. Fundamentem współpracy marki Ben & Jerry’s z systemem Fairtrade jest troska o sprawiedliwe relacje handlowe w całym łańcuchu dostaw i działanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

„Od dawna z entuzjazmem obserwujemy działania marki Ben & Jerry’s, która prezentuje niezmiennie wysokie standardy pod względem poszanowania drobnych producentów kakao, cukru trzcinowego, wanilii czy bananów” – podkreśla Andrzej Żwawa, Prezes Zarządu Fairtrade Polska. „Dla konsumentów w Polsce wprowadzenie na rynek lodów Ben & Jerry’s oznacza istotne poszerzenie oferty produktów z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu, a dla rolników z krajów tzw. globalnego południa dodatkowe możliwości sprzedaży plonów na zasadach Fairtrade” - dodaje.

Jednym z pierwszych elementów kampanii promocyjnej będą przypadające na 4 kwietnia 2017 roku obchody Free Cone Day Ben & Jerry’s. W tym dniu, we wszystkich krajach, w których marka jest obecna, organizowane są specjalne wydarzenia, podczas których ich uczestnicy mogą za darmo spróbować lodów oraz wziąć udział w jednej z wielu atrakcji.

Ben & Jerry’s poszerzy portfolio Unilever w segmencie lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto i Twister.



tagi: Unilever , lody , Ben & Jerry’s ,