Kampanie i Promocje

Danio w nowych opakowaniach

Czwartek, 16 marca 2017
Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.
Zmianom uległy opakowania produktów, które są bardziej nowoczesne, etykiety dobrze prezentują owocowe smaki i wyglądają bardzo apetycznie. Odświeżone zostało logo marki. Ponadto pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Zmianom towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków. Na sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio: gruszkowo-brzoskwiniowy „Pogruchasz ze mną” oraz o smaku jabłkowo-cynamonowym „Pychotka-szarlotka”.

Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30” reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”. Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego

Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą.

Danio o smaku jabłkowo-cynamonowym „Pychotka szarlotka” (sugerowana cena detaliczna: 1,79 zł/135 g)
Danio o smaku gruszkowo-brzoskwiniowym „Pogruchasz ze mną?” (sugerowana cena detaliczna: 1,79 zł/135 g)

tagi: Danio, danone, nowe opakowania ,