Wiadomości

Herbapol-Lublin debiutuje w nowym kanale sprzedaży

Środa, 15 marca 2017
Herbapol-Lublin S.A. podjął decyzję o wejściu w kanał HoReCa. Od teraz najwyższej jakości produkty obecne w polskich domach od 68 lat będą dostępne także w punktach gastronomicznych. Jest to kolejny ważny krok wspierający dynamiczny rozwój firmy. W rezultacie poszerzone zostało portfolio firmy o dedykowane sektorowi HoReCa linie herbat Breakfast i Premium. Kolejną nowością w ofercie dla gastronomii jest Naturalna Ice Tea: napój herbaciany w czterech orzeźwiających smakach.
Herbapol-Lublin S.A. to lider na rynku herbat owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych oraz syropów owocowych. Firma znana i lubiana przez Polaków oraz ciesząca się ich zaufaniem już od 68 lat, w 2016 roku osiągnęła najwyższe historycznie udziały w wymienionych segmentach.

Debiut w sektorze HoReCa to więc naturalny krok wynikający z dynamicznego rozwoju firmy.
Teraz konsumenci mogą cieszyć się niezwykłym smakiem i aromatem produktów Herbapol nie tylko w swoich domach, ale także w restauracjach i hotelach.

Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji i barów, coraz częściej korzystają także z usług hotelowych. Wiąże się to z dynamicznym rozwojem sektora HoReCa, a co za tym idzie rosnącym zapotrzebowaniem na najwyższej jakości produkty i usługi. Wychodząc naprzeciw potrzebom sektora i jego klientów przygotowaliśmy dedykowaną dla gastronomii ofertę, dzięki której będą mieli dostęp do ulubionych produktów marki Herbapol nie tylko w domu, ale i poza nim. Jestem przekonany, że ta decyzja spotka się z pozytywną reakcją konsumentów i przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju firmy – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.

W ofercie Herbapol dla gastronomii znajdziemy 2 linie herbat:
  • Linia Breakfast – najwyższej jakości herbaty ekspresowe dedykowane do strefy śniadań w hotelach oraz mniejszych punktów gastronomicznych. W linii znajdziemy herbatę czarną, Earl Grey, malinową, miętową, zieloną i zieloną z cytryną.
  • Linia Premium – dla ekskluzywnych punktów gastronomicznych, oferująca najwyższej jakości herbaty liściaste (czarną, Earl Grey, zieloną) oraz ekspresowe: czarną, Earl Grey, malinową, miętową, zieloną i zieloną z jaśminem.
Opakowania herbat w ofercie zostały zaprojektowane tak, by podkreślać najwyższą jakość oferowanego produktu. Firma przygotowała także eleganckie ekspozytory dla każdej z linii herbat, które ułatwiają profesjonalną prezentację całego portfolio.

W kanale HoReCa dostępna będzie również nowość marki Herbapol – Naturalna Ice Tea. Jest to napój herbaciany pozbawiony konserwantów, barwników i substancji słodzących, dzięki czemu jest idealny także dla dzieci. Naturalna Ice Tea to cztery orzeźwiające smaki: brzoskwiniowy, cytrynowy, zielona herbata z cytryną i miętą oraz zielona herbata z miodem. Herbapol dla gastronomii to także syropy Max oraz napoje energetyczne Green-Up z naturalną kofeiną z guarany, zielonej kawy i herbaty.

Więcej informacji o firmie i produktach dla gastronomii znaleźć można na stronie: www.herbapol.com.pl




tagi: Herbapol, sprzedaż, HoReCa,