Z rynku FMCG

Lidl po raz kolejny doceniony za jakość obsługi

Środa, 15 marca 2017
15. marca, w Światowym Dniu Konsumenta, Polski Program Jakości Obsługi po raz 10. podsumował coroczne badanie dotyczące jakości obsługi. Wyniki jednoznacznie i po raz kolejny plasują firmę Lidl w gronie liderów - najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta. Co ważne - w kapitule godła zasiadają sami konsumenci.
Firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2017, takie jak Lidl Polska, tworzą grono najbardziej przyjaznych przedsiębiorstw w Polsce z różnych sektorów rynku. Laureaci cechują się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi. Firmy nagrodzone Gwiazdami Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów jako godne zaufania, w których zawsze kompetentny personel służy swoją pomocą.

Proces wyłaniania Gwiazd jest przejrzysty, a jego najważniejszą cechą jest to, że o wyróżnieniach decydują konsumenci w prowadzonym przez cały rok badaniu. Dzięki temu wyniki odnoszą się do realnego stanu jakości obsługi w ocenianych firmach.

„Naszym celem jest to, żeby wszyscy klienci odwiedzający nasze sklepy wychodzili z nich zadowoleni. To dla nas największe podziękowanie za pracę, którą każdego dnia wkładamy w prowadzenie naszego biznesu. Przyznając nam Gwiazdę Jakości Obsługi, klienci po raz kolejny docenili nasze działania. Dziękujemy im za to i zapewnimy, że w dalszym ciągu będziemy robić wszystko, by to zadowolenie utrzymać, a nawet zwiększyć” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska i dodaje: - „Przy tej okazji dziękujemy i gratulujemy też wszystkim pracownikom naszych sklepów, bo to przede wszystkim ich codzienne zaangażowanie w obsługę klienta decyduje o tym wyniku i przyznanym nam po raz kolejny tytule Gwiazdy Jakości Obsługi”

W tym roku Lidlowi przyznane zostało również wyróżnienie Gwiazda Dekady. Otrzymują je te firmy, które przynajmniej osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi.

Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym w celu wyłonienia najbardziej przyjaznych firm w danej branży. Misją tego projektu jest poprawa jakości obsługi w Polsce poprzez udostępnienie nowoczesnego kanału komunikacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami. Więcej informacji na stronie gwiazdy.jakoscobslugi.pl.



tagi: Lidl, jakość obsługi, Polski Program Jakości Obsługi,