Wiadomości

Poland & CEE Retail Summit 2017 - Zacieśniamy relacje z handlem

Czwartek, 09 marca 2017
Organizator wydarzenia, firma Blue Business Media, już po raz dziewiąty zaprasza do wspólnego spotkania przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail. Jednym z głównych tematów tegorocznej edycji Poland & CEE Retail Summit będzie dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora, plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu czy trendy konsumenckie, które są wynikiem okresu dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”.
Poprzednie edycje najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG zgromadziły w stolicy dotychczas ponad 4500 Uczestników z rekordową liczbą reprezentantów rynku w roku 2016 - blisko 1100 gości z ponad 430 firm, w tym ponad 130 producentów FMCG, prawie 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu oraz przeszło 60 sieci handlowych – te liczby mówią same za siebie.

Wraz z ewolucją XXI wieku rosną wymagania klientów, dlatego dla Uczestników IX edycji oprócz wspólnej sesji plenarnej, która poruszy tak podstawowe zagadnienia jak walka o klienta, percepcja polskich banerów handlowych, innowacje, konkurencyjność na rynku Retail, budowanie relacji z konsumentami czy tworzenie skutecznego programu lojalnościowego, organizatorzy przygotowali również podział na V równoległych sesji tematycznych.

Podczas sesji Rynek Detaliczny, Hurtowy, Dystrybucja praktycy z firm tj.: Polska Grupa Supermarketów, Lewiatan Holding, Microsoft, GK Specjał, czy Frisco.pl skupią się na cyfrowej transformacji i omnichannelu oraz walce z nieuczciwymi praktykami rynkowymi.

Kolejna, sesja Zakupy, Sprzedaż i Marka Własna poruszy tematykę sukcesu marki własnej, budowania wartości oraz tworzenia nowej jakości podczas prelekcji przedstawicieli m.in.: GFK Polonia, Piotr i Paweł, Lotte Wedel, Carlsberg i inni.

Sesja Shopper Marketing, Category & Brand Management zaprezentuje wpływ big data na realizację strategii w celu tworzenia wyróżników w ofercie handlowej.

Konkretne przykłady na usprawnienie operacji magazynowych i efektywności łańcucha dostaw oraz poprawę wskaźników terminowości i kompletności, uczestnicy znajdą w sesji Łańcuch Dostaw.

Współczesny konsument to coraz częściej także konsument „digital” – korzystający aktywnie ze smartfona, tableta i coraz chętniej robiący zakupy on-line, dlatego podczas najbliższej edycji oferujemy również, sesję Futurology z prelekcjami ABR Sesta, Uber, Jadezabiore, Coty, IRI i innych, która będzie okazją do dyskusji na temat innowacji i technologii otwierających nowe możliwości przed sektorem handlu.

„Unikalna okazja do spotkania w jednym miejscu osób, które są decydentami zarówno po stronie detalistów jak i producentów. Możliwość mniej formalnej rozmowy niż podczas negocjacji rocznych czy tez podsumowań biznesu.” - Lotte Wedel

„Bardzo interesujące spotkanie. Bardzo wielu uczestników, wiele interesujących prezentacji dotyczących rozwoju rynku, spojrzenia i porównania rynku polskiego z innymi. To tez możliwość wymiany doświadczeń, ale i poznania się lepiej detalistów z producentami.”- Jeronimo Martins Polska

Dotychczasowe, opinie Uczestników Poland & CEE Retail Summit, nie pozostawiają wątpliwości, że Forum jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym spotkaniem polskiego sektora handlu i FMCG w Polsce. Nowe wyzwania do dyskusji, nowe kontakty, szybko rosnąca frekwencja, a także wymiany strategicznych informacji, jak zawsze gwarantuje Państwu dwa intensywne dni rozmów o biznesie, wypełnione spotkaniami oraz networkingiem.

Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie gala wręczenia nagród Retailer of the Year. Wybór Dostawców, wyróżniająca najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. Organizatorem Plebiscytu jest firma Blue Business Media (organizator Kongresu) a partnerem merytorycznym, odpowiadającym za metodologię, przeprowadzenie badania oraz analizę jego wyników – firma Nielsen.

Więcej szczegółów: www.retail-conferences.com



fot: retail-conferences.com


tagi: Poland & CEE , Retail Summit 2017 , handlem ,