Kampanie i Promocje

Lubella i 1 000 pomysłów

Wtorek, 28 lutego 2017
Kuchnia rządzi się sezonowością, a makaron może rządzić w kuchni przez cały rok! Kontynuując ideę inspirowania, Lubella zachęca do korzystania z różnorodności sezonowych składników i podpowiada, jak wyczarować z nich pyszne makaronowe dania. Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok i udowodni, że zawsze jest sezon na Lubellę!
W kuchni warto inspirować się dostępnymi w danym okresie, świeżymi, a zarazem najsmaczniejszymi produktami. Wiosną najlepiej smakują lekkie sałatki, latem kuszą nas soczyste owoce, jesienią królują grzyby, zima natomiast to czas na rozgrzewające, orientalne przyprawy.

Kampania Lubelli nawiązuje nie tylko do produktów sezonowych, ale także do poszczególnych okazji, jakie towarzyszą nam w kuchni w ciągu roku. Lubella inspiruje nie tylko do próbowania nowych potraw, lecz także do spędzania czasu razem, podczas wspólnego gotowania,  z którego można czerpać wiele radości.

Pierwsza, zimowa propozycja marki, to pomysł na rozgrzewającą kolację dla dwojga. 

Z Lubellą przepis na romantyczny wieczór jest bardzo prosty. Aromatyczne, korzenne przyprawy nadają kolacji wyjątkowego, orientalnego charakteru. To alternatywa dla codziennych posiłków – wyjątkowe danie samo w sobie stanowi okazję do świętowania.

Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej – ta formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii.

Agencja reklamowa: GPD Agency
Dom mediowy: Mindshare
Lubella zachęca do obejrzenia pierwszego spotu kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=hk5xvDevSLo



tagi: Lubella , dania , kuchnia , makaron ,