Kampanie i Promocje

Przedświąteczna kampania HELIO

Poniedziałek, 27 lutego 2017
Firma HELIO, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię promocyjną, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i Internet.
Działania promocyjne mają na celu podkreślenie unikalnych cech produktów HELIO oraz umocnienie wizerunku zdrowej marki. Kampania skupi się na produktach linii HELIO Natura i bezglutenowych masach do ciast HELIO, które nie zawierają konserwantów, glutenu, ani tłuszczu palmowego.

Szerokie cross-mediowe działania obejmują m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę branżową, lifestylową i kobiecą. Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.


tagi: HELIO , przedświąteczna kampania ,