Nowa szata graficzna opakowań linii wyrobów Mazurski Smak od SM MLEKPOL.
Środa, 22 lutego 2017
– Przeprowadziliśmy badania jakościowe, z których wynika, że konsumenci oczekują jednoznacznych skojarzeń formy z treścią - stąd też Mazurski Smak jest jeszcze bardziej mazurski. Grafika nawiązuje do czystych, zielonych terenów Polski, które przywołują beztrosko spędzony czas i naturalny świeży regionalny produkt. Takie są właśnie wyroby mleczarskie Mazurski Smak. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Kubki, klinki i folie linii produktów Mazurski Smak są bardziej nowoczesne także dzięki intuicyjnemu kodowi kolorystycznemu poszczególnych wariantów tłuszczowych, co zdecydowanie ułatwia zakupy.
– Zależało nam na podkreśleniu kategorii produktu. Opakowanie są jeszcze bardziej czytelne. Logo Mazurski Smak zyskało nowoczesny sznyt, zmieniliśmy proporcje umieszczanych na opakowaniu oznaczeń dzięki czemu zyskaliśmy przejrzystość. Szata graficzna jest spójna a nowa architektura porządkuje informacje. – dodaje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Pierwsza w nowych opakowaniach pojawi się w sklepach śmietana Mazurski Smak 18%. Najprawdopodobniej już w marcu dołączą do niej twarogi Mazurski Smak w klinkach.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.