Nowe wyjątkowe smaki - Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem!
Środa, 22 lutego 2017
Do rodziny puszystych serków Almette dołączyły dwa nowe, wyjątkowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. To propozycja dla miłośników puszystych serków twarogowych i świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków.
Uwielbiamy wiosnę i lato za kolorowe, pachnące słońcem nowalijki, chrupiące świeże warzywa i ich bogaty smak. Znajdziemy je w dwóch nowych smakach Almette! Nowe puszyste serki twarogowe - Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem dostarczają 100% naturalnej przyjemności.
Jasnoróżowa, krucha i delikatna rzodkiewka z aksamitnym twarożkiem to połączenie, któremu trudno się oprzeć. To doskonała propozycja na smaczne i pożywne śniadanie dla całej rodziny! Almette z rzodkiewkami sprawdzi się również jako składnik naleśników, tortilli i wielu innych dań i przekąsek.
W zimowych posiłkach brakuje nam soczystej zieleni, tęsknimy za wiosenną świeżością. Dzięki Almette ze szpinakiem i czosnkiem poczujesz wiosnę każdego dnia. Serek zachwyca wyrazistym, szpinakowym smakiem i czosnkowym aromatem. Można go wykorzystać na wiele sposobów – ze świeżym pieczywem lub jako dodatek do dań głównych.
Rodzinne posiłki, szybkie przekąski, uroczyste kolacje? Z serkami Almette w Twojej kuchni będzie lekko, zdrowo i naprawdę pysznie. W bogatej ofercie puszystych serków twarogowych nie zabraknie różnorodności. Almette to 100% naturalnych składników i 100% wyśmienitego smaku. Bez zagęstników, barwników i konserwantów! Puszyste serki dostarczają wyłącznie to co naturalne i pyszne – polskie mleko, świeże, kolorowe warzywa, bogactwo aromatycznych ziół i przypraw. W Almette rozsmakuje się cała rodzina!
Nowe smaki w portfolio Almette uzyskają szerokie wsparcie marketingowe, a głównym elementem spajającym wszystkie kanały promocji jest rekomendacja znanego kucharza, młodego pokolenia – Davida Gaboriaud. Jego wizerunek pojawi się także na opakowaniach dwóch nowych smaków - Almette z rzodkiewkami i Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Działania reklamowe rozpoczną się w kwietniu i potrwają trzy miesiące. Na ten czas zaplanowano kampanię w telewizji oraz internecie. Nowe smaki komunikowane będą także na materiałach POSM, w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube), w ramach ogólnopolskich akcji ambientowych i spotkań śniadaniowych. Przewidziano także działania PR.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.