Kraft Heinz wycofał się z próby przejęcia koncernu Unilever. Dwa dni po tym, jak wyszło na jaw, że Kraft Heinz chce kupić brytyjsko-holenderski Unilever, amerykański gigant zgodził się polubownie wycofać ze swojej propozycji połączenia obu spółek.
Kraft Heinz w piątek ogłosił, że prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia holendersko-brytyjskiego koncernu Unilever. Jednak oferta warta 143 mld dolarów została odrzucona. Amerykański potentat rynku spożywczego rozważał poprawienie oferty, ale ostatecznie zrezygnował z takiego rozwiązania i całkowicie wycofał się z negocjacji.
„Unilever oraz Kraft Heinz niniejszym ogłaszają, że Kraft Heinz zgodziła się polubownie wycofać ze swojej propozycji połączenia obu spółek. Unilever oraz Kraft Heinz darzą się wzajemnie ogromnym szacunkiem. Kraft Heinz wyraża głębokie poszanowanie dla kultury, strategii oraz sposobu zarządzania prezentowanego przez spółkę Unilever.” – podały spółki we wspólnym oświadczeniu.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.