Komentarze prosto ze sklepu

Reklamy są ważną częścią Hurt & Detal.

Piątek, 03 lutego 2017
Odkąd w moim sklepie pojawiła się osoba z redakcji Hurt & Detal, zapoznała mnie z gazetą – czytam ją regularnie – każde wydanie. Czasem też jestem proszona o udzielenie wypowiedzi na temat sprzedaży konkretnych kategorii produktowych w moim sklepie, czuję się więc ważnym Czytelnikiem, ale też mogę powiedzieć pomocnikiem Hurt & Detal. I wiem, że inne osoby prowadzące sklepy spożywcze w Polsce mają tak samo. Bo pisane przez redakcje artykuły powstają bezpośrednio w sklepach, czego jestem żywym przykładem. Oczywiście poza ciekawą treścią, każdy chyba Czytelnik zwraca uwagę na reklamy, zdjęcia, obrazki. To normalne! A reklamy są ważną częścią Hurt & Detal. Pokazują dobre produkty.

Zofia Kaczmarczyk, właścicielka,
Sklep spożywczy

tagi: hurt i detal , hurt & detal , hurtidetal , prasa handlowa , opinie , badanie czytelnictwa ,