Kampanie i Promocje

Rusza kampania marketingowa strategii promującej wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola

Środa, 01 lutego 2017
W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów. Dziś ruszyła kampania marketingowa pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant".
Kampania komunikujaca ideę Jednej Marki oraz budująca świadomość wyboru

Od stycznia br. konsumenci mogą już zobaczyć portfolio Coca-Cola w nowej, ujednoliconej identyfikacji wizualnej. Charakterystycznym elementem jest czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Rozpoczynająca się kampania skoncentrowana jest na komunikacji tej zmiany oraz edukacji dotyczącej wyboru między Coca-Cola Regular a Coca-Cola Zero Cukru. Wśród zaplanowanych przez markę zintegrowanych formatów reklamowych znalazły się: spot reklamowy emitowany w wybranach stacjach telewizyjnych oraz w internecie, kampania outdoorowa oraz kampania z wykorzystaniem bankomatów. Ponadto w obszarze komunikacji digital zaplanowano współpracę z wyselekcjonowaną grupą blogerów i youtuberów oraz wsparcie reklamowe na największych portalach internetowych. Odsłona kampanii "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant" widoczna będzie również na kanałach społecznościowych, poprzez dedykowane działania PR oraz w punktach sprzedaży.

Odpowiedzialnością firmy Coca-Cola jest wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów i odpowiadanie na nie. Zależy nam, aby oferować produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumenta. Strategia ‘One Brand’ to budowanie na sile marki Coca-Cola, aby edukować konsumenta w zakresie świadomej konsumpcji i możliwości dokonywania wyboru. - mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

Strategia Jedna Marka

Założeniem jest pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma wspaniały smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola Regular i Coca-Cola Zero Cukru.  Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the Feeling”.   

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – SMG Liquid Thread. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Zapraszamy do obejrzenia aktualnego spotu Coca-Cola, zawierającego nawiązanie do strategii One Brand

Więcej na profilu Facebook, Twitter, Instagram




tagi: Coca-Cola , One Brand , Jedna Marka ,