Kategorie produktów

272 mln zł na odżywki

Poniedziałek, 23 stycznia 2017 HURT & DETAL Nr 01/131. Styczeń 2017
W okresie od października 2015 do września 2016 ponad połowa (52%) wszystkich gospodarstw domowych w Polsce zakupiła przynajmniej jeden raz produkt z kategorii odżywek do włosów – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
Przeciętny nabywca kategorii (w tym przypadku gospodarstwo domowe) zakupił podczas badanego okresu 0,8 l produktów o łącznej wartości nieco ponad 38 zł. Wśród gospodarstw domowych, które zakupiły odżywkę do włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy największą grupę nabywców stanowią gospodarstwa składające się z 3 do 4 osób. Wśród kanałów sprzedaży najważniejsze są drogerie. Połowa wszystkich zakupów (pod względem wartości) dokonywana jest właśnie tam.



tagi: odżywki , drogeria , sprzedaż , konsument ,