Kampanie i Promocje

Sertop wśród studentów

Wtorek, 10 stycznia 2017
Pod koniec grudnia 2016 r tyski producent serków topionych rozpoczął kampanię promocyjną swojej marki wśród studentów. Pierwszym miejscem, gdzie promowała się Firma był teren stołówki Politechniki Warszawskiej.
- Kampania informacyjna, połączona z degustacją, miała na celu nie tylko prezentację naszych produktów, ale także kulinarnego bloga serkiwkuchni.pl – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Naszym celem było zachęcenie żaków do gotowania i pokazanie, że przygotowanie domowego posiłku wcale nie musi być trudne, pracochłonne i kosztowne. Czy akcja odniosła skutek? Z pewnością tak! Bo dzięki niej studenci dowiedzieli się, że z kostki serka topionego można zrobić nie tylko fajną kanapkę, ale także pyszną zupę, sos lub nawet polewę do ciast i ciasteczek. –


tagi: Sertop , student , serki topione , kampania informacyjna ,