Drogeria

Bielenda szuka kolejnych ambasadorów marki

Poniedziałek, 19 grudnia 2016 HURT & DETAL Nr 12/130. Grudzień 2016
Na początku listopada marka Bielenda rozpoczęła kampanię marketingową, której celem jest promocja nowej linii kosmetyków #InstaPerfect Matt&Clear przeznaczonej do pielęgnacji młodej cery z niedoskonałościami.
Jej głównym elementem jest internetowy konkurs na ambasadorkę lub ambasadora każdego z sześciu produktów tej linii wraz z możliwością umieszczenia swojego zdjęcia na opakowaniu wybranego kosmetyku. Akcja komunikowana jest na opakowaniach kosmetyków #InstaPerfect Matt&Clear, w mediach społecznościowych marki Bielenda. Realizację konkursu wspiera specjalna aplikacja dostępna na stronie www.instaperfect.pl. Z jej pomocą, osoby biorące udział w konkursie, mogą zamieszczać swoje zdjęcia na opakowaniach z linii #InstaPerfect Matt&Clear. Akcja trwa do końca grudnia 2016.



tagi: Bielenda , ambasador marki , #InstaPerfect Matt&Clear ,