Cukier trzcinowy jest coraz popularniejszy i chętnie wybierany przez konsumentów. Zachowuje swój złocisto-brązowy kolor, bo nie jest rafinowany. Dlatego też nowe budynie z cukrem trzcinowym doskonale wpisują się w trendy konsumenckie. Nowe budynie będą idealną ciepłą, pyszną i pożywną przekąską w ciągu dnia dla dzieci i nie tyko. Będą one dostępne w trzech najpopularniejszych smakach: śmietankowym, waniliowym oraz czekoladowym i najpopularniejszej rodzinnej porcji na 0,5 litra mleka.
Opakowania budyni wyróżnią się na półce dzięki domowej, ciepłej, złoto-brązowej kolorystyce nawiązującej do brązowego cukru trzcinowego.
W stałej ofercie firmy Dr. Oetker znajduje się wiele wariantów klasycznych budyni
w tym:
- Budyń smak śmietankowy
- Budyń smak waniliowy
- Budyń smak czekoladowy
- Budyń smak malinowy
- Budyń smak toffi
- Budyń smak bananowy
- Budyń smak biszkoptowy
Dane handlowe:
Sugerowana cena detaliczna: 1,25 zł
*Dr. Oetker za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Małe, Duże i Średnie sklepy spożywcze (w tym sieci chemiczne), Sieci Kioski, Stacje benzynowe, Sklepy Winno-cukiernicze), sprzedaż wartościowa w PLN, okres sierpień 2015 - lipiec 2016, kategoria desery w proszku.