Handel

86. hipermarket Carrefour otwarty w CH Posnania

Czwartek, 20 października 2016
Carrefour Polska otwiera w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce, który na powierzchni ponad 7,5 tys. m2 zapewni klientom bogatą ofertę produktów lokalnych i zdrowych, a także niespotykaną przyjemność płynącą z dokonywania zakupów. Jest to jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce.
Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

Aleja mody to połączenie najnowszych trendów modowych i oferty z kategorii uroda oraz perfumerii. Zaprasza do niej zewnętrzna szklana witryna, na której prezentowane są najciekawsze stylizacje. Wśród wielu propozycji wyróżnia się marka TEX, czyli inspirowane francuską modą ubrania i dodatki w przystępnej cenie.

Świat Zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić szybki dostęp z obydwu wejść. To tutaj są produkty sezonowe, promocyjne, wyroby lokalne i asortyment zdrowych produktów, oraz oferta wyposażenia domu. Konsumenci będą mogli wybierać spośród bogatego asortymentu produktów ekologicznych i certyfikowanych.

Świat Produktów tradycyjnych wyróżnia się różnorodną i precyzyjnie wyselekcjonowaną ofertą. Klienci znajdą tam autorskie minikoncepty, jak np. strefę alkoholi, słodyczy, czy wędzarnię, a także najwyższej jakości produkty świeże: mięso i wędliny, ryby, sery z importu, alkohol, słodycze oraz 120 odmian warzyw i owoców na Targu Świeżości.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Ambicją Carrefour jest stać się rynkowym liderem w kategorii produktów świeżych. W tym celu stale rozbudowujemy naszą ofertę i reagujemy na potrzeby klientów. Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.

Bogaty wybór produktów

W najnowszym hipermarkecie klienci odnajdą najlepszą i starannie wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych na rynku. Wśród pozostałych nowości produktowych, niespotykanych w innych sklepach sieci, należy wymienić bardzo rozbudowaną ofertę modową, a także nowatorskie rozwiązania handlowe – na przykład przygotowywane na miejscu sushi oraz możliwość zakupu przypraw na wagę na specjalnym stoisku.

Produkty lokalne

Carrefour wspiera również kilkudziesięciu lokalnych producentów, którzy dostarczają ponad 500 produktów. Wśród nich znajdują się przede wszystkim produkty mięsne oraz nabiał, a także piwo i wyroby piekarnicze. Sieć współpracuje także z producentami lokalnej żywności tradycyjnej. W wyniku tej współpracy hipermarket zaoferuje produkty linii „Jakość z Natury Carrefour”, która powstaje w ekologicznie czystych regionach Polski, z poszanowaniem środowiska naturalnego i z troską o dobrostan zwierząt. Na szczególną uwagę zasługują również wyroby własne sieci przygotowywane na miejscu, np. wędliny z wędzarni Carrefour.

Zdrowie

Konsumenci poszukujący zdrowej żywności mogą wybierać spośród bogatego asortymentu produktów ekologicznych i certyfikowanych. Carrefour wspiera swoich klientów i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie około 1000 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków i sojowe.

Cena

Klienci hipermarketu skorzystają z najniższych w Poznaniu cen na produkty lokalne i asortyment z działu zdrowie, a także docenią atrakcyjne promocje sezonowe.
  • Sklep, na podstawie stałej analizy rynku, dba o konkurencyjność swojej oferty.
  • Klienci skorzystają, między innymi, na zasadzie zwrotu podwójnej różnicy cen na produkty lokalne i zdrowe, jeśli klient znajdzie na rynku taki sam produkt, ale tańszy.
  • W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina, która posiada co najmniej trójkę dzieci, będzie mogła skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy.
  • Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na zakupy.
  • Użytkownicy aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych na wybrane produkty.

Bliskość

O najwyższą jakość obsługi i satysfakcję z zakupów zadba starannie dobrany zespół pracowników, będący połączeniem młodości i doświadczenia. W sklepie zatrudniono blisko 200 osób z Poznania i okolic. Klienci tradycyjnie znajdują się w centrum uwagi sklepów Carrefour, dlatego także Punkt Obsługi Klienta został rozbudowany z myślą o osobach odwiedzających sklep. Wzbogacono go, między innymi, o część wypoczynkową, w której klienci mogą znaleźć chwilę wytchnienia na kanapie.

Nowoczesne rozwiązania

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe.
  • W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży.
  • W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta.
  • Z rozmieszczonych w całym sklepie dużych ekranów klienci uzyskają informacje o dostępnych produktach, ich pochodzeniu oraz aktualnych promocjach, co ułatwi podejmowanie świadomych wyborów zakupowych.
  • W specjalnych kioskach, zlokalizowanych na terenie sklepu, klienci będą mogli wyszukiwać i zamawiać produkty z oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl. Zamówienia można odebrać na miejscu w punkcie usług finansowych lub skorzystać z dostawy kurierem.

CSR w sklepie

W sklepie zamontowano system zarządzania energią EvoSystem, a także monitory komputerowe z analizami zużycia. W celu ograniczenia marnotrawstwa energii hipermarket wykorzystuje oświetlenie LED oraz zamykane lodówki. Dodatkowo, w ramach ochrony bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej na dachu centrum handlowego pojawią się specjalne „Pszczele Hotele”, w których te pożyteczne owady będą mogły odnaleźć schronienie. Na rzecz redukcji emisji CO2 wdrożono program efektywnego planowania transportu, który wpływa na zmniejszenie liczby przejechanych kilometrów przez ciężarówki. Hipermarket zostanie także włączony do inicjatywy gospodarowania bioodpadami.

Najnowszy hipermarket Carrefour wpisuje się w charakter centrum handlowego Posnania, które stawia nie tylko na wymiar handlowy, w tym przyjemność zakupów, ale również nawiązuje do zmieniającego się stylu życia Polaków. Posnania to centrum handlowo-lifestylowe, które na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej zaprezentuje kompleksową ofertę 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.



tagi: Carrefour Polska , CH Posnania ,