W ramach kampanii przygotowano reklamę prasową, która dotrze do blisko 4 mln kobiet, oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. Kampania prasowa przewiduje 3 layouty reklamowe, w tym także z wklejkami próbek, które dadzą możliwość wypróbowania premierowej linii YOSKINE Moon Wakai. Nowość Yoskine, dystrybuowana na wyłączność w perfumeriach Douglas, jest oparta o unikatowe, japońskie formuły kosmetyków oraz wyjątkowe składniki odmładzające, w tym pył z kamienia księżycowego o właściwościach rozświetlających. Layouty reklamowe promujące nowość i znane już na rynku linie, m.in. YOSKINE Kirei Lifting i YOSKINE Tsubaki Anti-Age, pojawią się m.in. w Twoim Stylu, Pani, Vivie!, Urodzie Życia, Zwierciadle.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki YOSKINE, umożliwienie konsumentkom zapoznania się z tymi wyjątkowymi kosmetykami, które – oprócz perfumerii Douglas - są dystrybuowane w luksusowych drogeriach na terenie całej Polski oraz w sieciach drogeryjnych, m.in. Rossmann, Super-Pharm i Hebe.
www.yoskine.com