Konkursy i loterie

Konkurs „Puszka na 100-lecie Legii” uświetnia jubileusz klubu

Środa, 31 sierpnia 2016
Królewskie wystartowało z aktywacją „Puszka na 100-lecie Legii". Z okazji jubileuszu warszawskiego klubu wierni fani wybierają projekt okolicznościowej puszki, która ma się pojawić na rynku w listopadzie 2016 r. Po raz pierwszy w historii marki to konsumenci zadecydują o tym, jak będzie wyglądać limitowana edycja Królewskiego.
Aby uświetnić 100-lecie Legii, Królewskie, marka bardzo blisko związana z klubem i jej kibicami, zaprosiła do głosowania i wyboru spośród 3 propozycji limitowanej edycji puszki. Po raz pierwszy w historii współpracy marki z Legią właśnie fani zadecydują o tym, jak będzie wyglądało ich piwo. Limitowana edycja puszki będzie dostępna na rynku w listopadzie 2016 r. W ten sposób Królewskie, związane z Legią od ponad 10 lat, składa ukłon kibicom i wraz z nimi celebruje jubileusz słynnej piłkarskiej drużyny.

Głosowanie odbywa się pod adresem www.królewskie.pl i jest częścią konkursu „Puszka na 100-lecie Legii”. Aktywacja wystartowała 25 sierpnia 2016 r. i potrwa do 18 września 2016 r. Na stronie internetowej marki Królewskie można nie tylko oddać swój głos na wybrany projekt, ale też na bieżąco śledzić wyniki głosowania.

“Królewskie, jako najbardziej warszawskie piwo, sponsoruje Legię nieprzerwanie od 2004  roku”. - mówi Anna Paciejewska z Grupy Żywiec. - “Limitowaną edycją Królewskiego chcemy uświetnić jubileusz Legii i podkreślić bliskość marki z jej fanami. Oddanie konsumentom decyzji o tym, jak będzie wyglądała jubileuszowa puszka, to nasz ukłon w stronę najwierniejszych kibiców klubu. Wierzymy, że projekt wybrany w głosowaniu przez fanów Legii najpełniej odda ideę tego wspaniałego jubileuszu i czekamy na rezultaty głosowania.”

Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” to kolejna aktywacja marki dedykowana jubileuszowi klubu w tym roku. Równolegle z konkursem trwa loteria “Gotowi do świętowania”, w której do wygrania było ponad 1 milion nagród, a wiele z nich jeszcze nie trafiło do rąk konsumentów. Loteria ruszyła 15 marca 2016 r. i potrwa do połowy listopada 2016 r.

Jako sponsor klubu, marka z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” nawiązuje do tradycji, którą udało się stworzyć przez lata bliskiej współpracy z klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie świętuje wraz z kibicami każdy zdobyty przez drużynę mistrzowski tytuł. Jednak w tym wyjątkowym dla Legii roku o wyglądzie puszki na 100-lecie Legii zdecydują fani w internetowym głosowaniu.

Konkurs na zlecenie Grupy Żywiec organizuje agencja PoV. Regulamin konkursu dostępny na stronie www.krolewskie.pl. Za PR marki Królewskie odpowiada agencja Roots PR.


tagi: Grupa Żywiec , Królewskie , Puszka na 100-lecie Legii , limitowana edycja Królewskiego ,