Jedna z kluczowych placówek sieci Natura, przy stacji Metro Centrum w Warszawie, zostanie ponownie otwarta już 2 września. Lokal o powierzchni 254,4 m2, po kompleksowej przebudowie, pojawi się w zupełnie nowej odsłonie.
Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i na systematycznym przystosowywaniu wszystkich sklepów do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki. Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw - dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów. Obecnie trwa implementacja tych udogodnień w warszawskiej drogerii przy metrze centrum, a ich efekt klienci będą mogli ocenić już 2 września.
Z okazji ponownego otwarcia zostały przygotowane liczne atrakcje. Na klientów będą czekały specjalne promocje obejmujące szeroką gamę produktów. Osoby, które w tym dniu pojawią się w drogerii będą mogły również skorzystać z fachowych porad. Na miejscu obecne będzie Studio Badania Włosa firmy Henkel, stanowisko marki Nivea, gdzie będą udzielane dermokonsultacje oraz Studio makijażu L’Oreal. W czasie wydarzenia przewidziane są liczne konkursy z nagrodami oraz drobne podarunki dla kupujących.
W drogeriach Natura klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków do makijażu, m.in. lubiane i dostępne w sieci na wyłączność produkty Kobo Professional, My Secret czy Sensique. Kosmetyki do pielęgnacji i higieny ciała, stylizacji włosów, czy różnego rodzaju akcesoria. Na uwagę zasługują też inne marki własne takie jak: Natura Care, Seyo czy Milly. Stali klienci Natury mogą liczyć na dodatkowe profity przystępując do Klubu Natura. Klubowicze otrzymują specjalne rabaty, mogą brać udział w konkursach czy testować produkty. Do Klubu można zapisać się u konsultantów w drogeriach stacjonarnych.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.