Kategorie produktów

Sukces marki PreVital na Facebooku

Wtorek, 09 sierpnia 2016 HURT & DETAL Nr 08/126. Sierpień 2016
PreVital, marka oferująca szeroką gamę pełnoporcjowych karm dla kotów należy do lidera w sprzedaży karmy dla psów i kotów, międzynarodowej firmy Partner in Pet Food.
Produkty PreVital są dostępne na rynku polskim od niedawna, ale są już rozpoznawane i często wybierane przez właścicieli kotów.

Jednym z działań, które spowodowały, że świadomość marki rośnie jest sukces profilu „PreVital. Rozumiemy koty” na Facebooku. W ciągu kilku miesięcy fanpage zgromadził ponad 16 tys. fanów, a aktywność na stronie przekracza 20 tys. reakcji miesięcznie.

Osobowością profilu jest Archibald – kot brytyjski o iście angielskim poczuciu humoru.
Na profilu można znaleźć interesujące dla miłośników kotów treści: ciekawostki, użyteczne porady, dowcipne cytaty, zdjęcia i filmy, a także informacje o produktach PreVital.

Budowanie świadomości marki przekłada się na wzrost sprzedaży. Nasze działania marketingowe i dystrybucyjne zaowocowały podwojeniem sprzedaży marki PreVital na rynku polskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

tagi: PreVital , Facebook , sukces marki , karmy dla psów i kotów ,