Kategorie produktów

BLACK. i możesz więcej!

Wtorek, 09 sierpnia 2016 HURT & DETAL Nr 08/126. Sierpień 2016
W połowie sierpnia rusza kampania telewizyjna marki BLACK Energy Drink – lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania, której motywem przewodnim jest hasło:
BLACK.I MOŻESZ WIĘCEJ połączona jest z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie obejmowała swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor. Kampania oraz konkurs konsumencki potrwają do końca września.



*FoodCare za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski) w skumulowanym okresie czerwiec 2015 – lipiec 2016.


tagi: BLACK Energy Drink , BLACK. i możesz więcej! ,