Wywiady

Trzy pytania do...

Wtorek, 09 sierpnia 2016 HURT & DETAL Nr 08/126. Sierpień 2016
Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Brand Specialist w Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska.
W portfolio Dan Cake pojawiły się ostatnio nowe produkty. Proszę o nich opowiedzieć.

Obecnie koncentrujemy się na rozwoju produktów z nowej linii ciast drożdżowych. Tak jak w przypadku pozostałych produktów tutaj także łączymy międzynarodowe tradycje piekarnicze z preferencjami konsumentów, którzy jednocześnie poszukują nowości, a zarazem cenią sobie tradycyjne i lokalne smaki. Produkowane przez nas ciasta drożdżowe i mini brioszki – śniadaniowe babeczki drożdżowe wywodzące się z Francji – to odpowiedź na te właśnie trendy. Prezentujemy popularne „drożdżówki” w nieco innej odsłonie. Dostępne są w różnych formatach i wersjach – klasycznej z kruszonką, z nadzieniem twarogowym, kakaowym czy w wersji maślanej. Wszystkie oczywiście wypiekane są według domowych receptur, bez użycia konserwantów i tłuszczów utwardzonych.

Co łączy wszystkie produkty oferowane przez Waszą firmę? Co jest dla Was najważniejsze?

Od początku powstania marki nadrzędnym celem jest dla nas smak naszych wyrobów. Skutecznie udowadniamy, że pakowane ciasta i słodkie przekąski stanowią wygodną alternatywę dla domowych wypieków i są idealnym rozwiązaniem dla osób nieposiadających niezbędnych umiejętności lub czasu. Dzięki nowoczesnym technologiom domowe receptury doskonale odnajdują się w produkcji przemysłowej bez uszczerbku na walorach smakowych gotowego wyrobu. Te gwarantują także wysoki poziom bezpieczeństwa. Jako marka obecna na rynku europejskim od ponad 80 lat sukcesywnie realizujemy politykę Clean Label i eliminujemy z naszych receptur substancje konserwujące, sztuczne barwniki i aromaty.

Co planuje Dan Cake na najbliższy rok?

W kolejnym roku na pewno będziemy poszerzać portfolio naszych produktów z linii ciast drożdżowych. W tej kategorii upatrujemy największe szanse dla marki i okazję do zwiększenia udziału w rynku. Będziemy także starali się umacniać pozycję lidera na rynku pieczywa, bułek mlecznych oraz pozostałych ciast pakowanych. Rozważamy zarówno nowe formaty, wersje smakowe oraz poszerzenie oferty ciast sezonowych i świątecznych.



tagi: Wiktor Kowalski , Dan Cake Polonia ,