Nowości

Mccormick Polska prezentuje nową linię młynków do przypraw na 25-lecie marki KAMIS

Poniedziałek, 25 lipca 2016
McCormick Polska, spółka należąca do McCormick & Company Inc. i właściciel marki KAMIS, jednego z liderów polskiego rynku przypraw, świętuje 25-lecie marki KAMIS. Z tej okazji na rynek trafiła linia nowych produktów. Firma uruchomiła także nową stronę internetową marki KAMIS.
- Zaprezentowaliśmy właśnie zupełnie nową linię młynków do przypraw KAMIS. Właśnie trafiają one do sklepów, a konsumenci już mogą je kupić. W niedługim czasie zastąpią one stare młynki o kwadratowym kształcie – zapowiada Iwona German, dyrektor marketingu McCormick Polska. Nowe młynki do przypraw to jedne z pierwszych produktów, na których widnieje odświeżone logo KAMIS. – Odświeżyliśmy logo KAMIS z okazji 25-lecia marki, która jest ikoną polskiego rynku produktów spożywczych. To nowy początek dla KAMIS – powiedział Olivier Touzalin, dyrektor zarządzający McCormick Polska.

W nowych młynkach KAMIS oferowanych jest 12 różnych przypraw i mieszanek przypraw, od pieprzu i soli po złożone mieszanki. Nowe młynki o okrągłym przekroju zostały zaprojektowane w ergonomiczny sposób. – Są zdecydowanie bardziej przyjazne użytkownikom niż poprzednie – wyjaśnia Iwona German.

Oprócz premiery nowych, innowacyjnych młynków, McCormick uruchomił również szereg inicjatyw z okazji 25-lecia marki KAMIS. Niektóre z tych inicjatyw to: uruchomienie nowej strony internetowej KAMIS, seria promocji pod hasłem „Smaki 25-lecia”, premiery nowych produktów oraz nowy program telewizyjny, „Wysmakowani”, przygotowany razem z telewizją Polsat. – Tylko w 2016 r. wprowadzimy na rynek 40 nowych produktów KAMIS – powiedziała Iwona German.

W 2016 r. przypada także piąta rocznica przejęcia marki KAMIS przez McCormick. – Od momentu przejęcia zainwestowaliśmy 83 mln zł w rozwój biznesu w Polsce i wprowadziliśmy na rynek ponad 160 nowych produktów w przeciągu trzech lat. W ten sposób potwierdzamy nasz silny związek z KAMIS, czyli marką, która będziemy nadal rozwijać oraz, ogólniej, z całym rynkiem polskich przypraw, mieszanek przyprawowych i musztard – dodał Olivier Touzalin.



tagi: Mccormick Polska , KAMIS , młynki do przypraw ,