Wiadomości

Bielmar angażuje się w walkę z niedożywieniem

Wtorek, 19 lipca 2016
Niedożywienie dzieci to kolejny aspekt, na który uwagę zwracają organizatorzy kampanii Jem Drugie Śniadanie. Silne wsparcie w tym temacie płynie także od firmy Bielmar – współtwórcy i partnera strategicznego akcji. Aby zwrócić uwagę na skalę problemu niedożywienia, stworzono dwa spoty społeczne z udziałem gwiazd. Do akcji dołączyli także kolejni partnerzy, chcący szerzyć ideę zapoczątkowaną przez Bielmar.

Gwiazdy w spocie „STOP NIEDOŻYWIENIU”

Zjawisko niedożywienia dzieci w Polsce wcale nie jest problemem błahym. Okazuje się, że niedożywienie może dotyczyć wielu dzieci, zarówno z niedowagą jak i z nadwagą – o ile wynika ona ze spożywania produktów wysoko przetworzonych, niskiej jakości.

 

Nie każdy o tym wie. Nie każdy wie, jak rozpoznać takie dziecko. W ramach kampanii Jem Drugie Śniadanie, której Bilemar jest współtwórcą i partnerem strategicznym, postanowiliśmy o tym powiedzieć. - mówi Prezes Zarządu Bielmar Andrzej Janaczek.

 

Bilemar czynnie zaangażował się w akcję nagłaśniania problemu niedożywienia dzieci. Aby zwrócić uwagę na skalę tego zjawiska, powstały dwa spoty społeczne z udziałem gwiazd. Zaproszenie przyjęli m.in. znani i lubiani aktorzy filmowi i teatralni, muzycy czy blogerzy: Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Aleksandra Szwed, Zosia Ślotała, Beata Sadowska, Karolina Malinowska, Jerzy Grzechnik, Andrzej Krzywy, Michał Będźmirowski (ModnyTata.pl), AdBuster, Malwina Bakalarz (Bakusiowo.pl). Pierwszy ze spotów „STOP NIEDOŻYWIENIU” już można oglądać w sieci. Kolejny będzie miał swoją premierę za kilka dni.

 

Idea spotów od razu przypadła nam do gustu. Jako firma zaangażowana społecznie, czynnie wspierająca kampanię Jem Drugie Śniadanie, nie mogliśmy przejść obok tego tematu obojętnie. Nie było mowy żebyśmy nie zaangażowali się w te działania. Już w dniu premiery pierwszy ze spotów spotkał się z pozytywnym odzewem. Mamy nadzieję, że oba filmy z udziałem gwiazd przyniosą wymierne korzyści i zwrócą uwagę wszystkich na różne aspekty niedożywienia dzieci. – mówi Wiceprezes Zarządu Sylwiusz Wlaźlak.

 

Biorą z nas przykład

Od 2015 roku Bielmar współpracuje z Polską Akcją Humanitarną. Dzięki wsparciu firmy w ubiegłym roku do niedożywionych dzieci objętych programem Pajacyk trafiło prawie 16 tysięcy ciepłych posiłków. W tym roku podobną inicjatywę podejmuje sieć warszawskich restauracji AILOI. Wraz z szefami kuchni czwórka ambasadorów kampanii Jem Drugie Śniadanie zaprojektowała kanapki, które znalazły się w specjalnym wakacyjnym menu lokali. Część dochodu ze sprzedaży kanapek Katarzyny Glinki, Zosi Ślotały, Michała Będźmirowskiego (ModnyTata.pl) oraz Andrzeja Krzywego wesprze program dożywiania Pajacyk.

 

Bardzo cieszy nas fakt, że do kampanii przyłączają się kolejni partnerzy, chcący pomagać. Mamy nadzieję, że na tym nie koniec – podsumowuje Prezes Zarządu Bielmar Andrzej Janaczek.

tagi: Bielmar niedożywienie jem drugie śniadanie stop niedożywieniu zakłady tłuszczowe ,